Завдання на період карантину
Lesson 29
20.05 (22.05)
міні-тест на нові слова попереднього уроку
Код доступу 8040781
Go to MEL to do the tasks (going to)
ex.3-Look at the pictures and complete sentences (Утворіть речення, використовуючи is|isn't|are\aren't та правильне дієслово. Дописуєте самі)
ex.4- Complete questions with IS, ARE (Утворіть питання, поставивши IS або ARE на перше місце
Lesson 28
19.05 (21.05)
Давайте закріпимо наш новий граматичний матеріал
Код доступу 3302215
аідіо до підручника за посиланням
SB ex.1, p.101- listen and complete the table- послухайте, доповніть фрази в таблиці
Make sentences with I can.+ download music..(+ phrases from the table) - утворіть речення за зразком I can+ отримані фрази
Leson 27
18.05(20.05)
Згадаймо структуру BE GOING TO
Go to MEL to do the tasks
ex.1-Choose 1 of the forms of BE GOING TO (оберіть правильну форму am/is/are goint (to)
ex.2-Complete the sentenses with the structure BE GOING TO доповніть речення , вставивши am/is/are going to та дієслово з дужок)
Lesson 26
13.05 (14.05)
Speaking Test
Using Task 3 of the previous test film and send me the video about your last weekend (holidays)
За зразком 3 завдання семестрової контрольної роботи склади розповідь про свої минулі вихідні (канікули), завишіть та відправте мені відеофайл.
Lesson 25
12.05 (13.05)
Semester 2 Writing Test
1 Vocabulary. Choose a,b or c.
Обири правильне слово. Напиши номер речення і букву, яка відповідає правильному варіанту
1) Please
can I use your memory ___?
a screen b
stick c site d board
2) We
travelled on the river in a ___.
a coach b
canoe c tube d train
3) How
often do you ___ music?
a chat
b charge c
use d download
4) My
grandmother never ___ the internet.
a uses
b sees c
goes d writes
5) You
can fly there by ___.
a scooter b
helicopter c van d lorry
6) Have you got ___ at home?
a broadband b digital c site d whiteboard
7) The film was very bad. It was really ___.
a rainy b
boring c great d delicious
8) I
like my shoes and Annette likes ___ shoes.
a she
b he c
its d her
9) I
always ___ my room at the weekend.
a tidy
b get up c
order d meet
10) She
___ breakfast at eight o’clock.
a takes b
has c puts d gets
2 Grammar
1) I’m not going ___ .
a answer b answering c to answer
2) Where ___ you yesterday?
a had b were c did
3) What ___ next weekend?
a do you do b did you do c are you doing
4) I ___ at four o’clock.
a didn’t arrive b not arrive c don’t arrived
5) They ___ watching TV.
a aren’t b isn’t c don’t
6) ___ the magazine?
a You read b Read you c Did you read
7) ___ they going to get up now?
a Are b Is c Do
8) ___
going to school by bike?
a Pete is b
Is Pete c Does Pete
5) They ___ watching TV.
a aren’t b isn’t c don’t
6) ___ the magazine?
a You read b Read you c Did you read
7) ___ they going to get up now?
a Are b Is c Do
8) ___
going to school by bike?
a Pete is b
Is Pete c Does Pete
3 Complete the text with the correct form of
the verbs in the box. There are two extra verbs.- Перепиши текст, вставивши потрібні по змісту дієслова. Не забудьтке, що для опису подій , що відбулися раніше, ми використовуємо The Past Simple Tense
chat get
go have meet
not be not buy not go play
see sit usually / go
We 1 ................. to the sports centre on Friday afternoons, but
yesterday we.................2 there.
We 3 ...... to the park. There 4 ........... a lot of people. We 5 ......... football for half an hour. Today we 6 ......... under an umbrella and 7 ........... – it’s a very hot day! Tomorrow we
8 .......... some friends at the shopping centre. We 9 .......... a lot of things, but in the evening we
10 ........... a film at the cinema.
chat get
go have meet
not be not buy not go play
see sit usually / go
Lesson 24
05.05 -06.05 (07.05)
The Structure "Be Going to". Semester 2 Listening Test
Cтруктура Be going to -вживається для того, щоб передати інформацію про плани, наміри зробити щось в недалекому майбутньому, дослівно можна перекласти як "збиратися (або мати намір) зробити щось".
Ознайомтеся із презентацією за посиланням:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-be-going-to-179834.html
SB p.100- study the table (таблиця)
А як утворимо питання і заперечення ? Звичайно ж, змінюючи дієслово BE:
В питаннях- ставимо його на перше місце, в запереченнях +not:
He is going to travel this sommer.
Is he going to travel this sommer?
He is not (isn't) going to travel this sommer.
SB p.100- study the table (таблиця)
А як утворимо питання і заперечення ? Звичайно ж, змінюючи дієслово BE:
В питаннях- ставимо його на перше місце, в запереченнях +not:
He is going to travel this sommer.
Is he going to travel this sommer?
He is not (isn't) going to travel this sommer.
Writing:
Семестрове оцінювання з аудіювання
Підписуємо роботу:
контрольна робота з англійської мови (читання)
за II cеместр
уч...класу
ПІБ
пропускаємо рядок і виконуємо завдання
контрольна робота з англійської мови (читання)
за II cеместр
уч...класу
ПІБ
пропускаємо рядок і виконуємо завдання
WB, p.121
ex.1- трек 63 з твого диска або за посиланням. Знайди відповіді до питань,
напр., 1d
https://drive.google.com/open?id=10-zas9xiJaO793aEbPu6MdFFirIhAoIA
ex.2- трек 64 з твого диска або за посиланням. Доповни фрази словами, напр.,1-newspaper
https://drive.google.com/open?id=1tkiDh2wfnxcGD3UqcuKxD_SeVtZFw8O2
ex.3- трек 64 з твого диска або за посиланням.T/F
https://drive.google.com/open?id=19053OLnbb2pQxENrYkYafhfKO_pPmsbf
Lesson 23
04.05 (06.05)
Semester 2 Reading Test
(семестрове оцінювання з читання)
Підписуємо роботу:
контрольна робота з англійської мови (читання)
за II cеместр
уч...класу
ПІБ
пропускаємо рядок і виконуємо завдання
контрольна робота з англійської мови (читання)
за II cеместр
уч...класу
ПІБ
пропускаємо рядок і виконуємо завдання
SB p.99 Аудіо за доступом:
https://drive.google.com/open?id=1uJL6mh0MgxAIr_3flME_-DKfo9NHpipg
https://drive.google.com/open?id=1uJL6mh0MgxAIr_3flME_-DKfo9NHpipg
ex.1- What is the text about? (Обери,про що текст?)
ex.3- Add sentences to the parpgraphs (додай 1 речення (а,в,с) до кожного з параграфів
ex.4- Сomplete the sentences (доповни речення)
Lesson 22
29.04 (30.04)
The Development of Reading Skills
Go to MEL to do the reading tasks
Lesson 21
28.04(30.04)
Vocabulary Practice
Follow the link and drag a word under each picture ( перейди за посиланням. Перетягни правильне слово до кожної картинки.)
Далі- обери опцію FINISH, потім- SEND MY RESULTS TO THE TEACHER, впиши своє ім'я та клас, мою електронну адресу і результат прийде мені автоматично. Або ж скріншот/фото безпосередньо мені на пошту
Now go to MEL to do the
ex.1- tick 7 devices you can touch (до яких можна доторкнутися)
ex.2- підберіть правильні підписи
ex.3-доповніть діалог запропонованими словами
ex.4 -вибери правильний варіант
Lesson 20
27.04 (29.04)
Technolgy Time
New Vocabulary (нові слова)
SB ex.1, p.98
1) Look at the photos. Which words do you already know? (Назви яких предметів тобі вже знайомі?)
2) Match the words and the pictures.
Follow the link. Listen and check your answers.(Послухайте та перевірте)
Complete the sentences with new technology words:
I use...every day.
I often use...
I sometimes ...
I never...
We haven't got a....
SB ex.2, p. 98
Brain Trainer Activity
SB ex.3, p.120- find 10 technology words.
Lesson 19
23.04(24.04)
Grammar Test
1 Write the Past simple of the verbs.
1 drink
2 say
3 think
4 buy
5 eat
6 give
7 see
8 understand
9 leave
10 get
2 Choose the correct options.
Michael So, 1 did
you see / saw Usain Bolt?
Sarah Yes, I 2
did / saw.
Michael Wow! What 3
was / did he do?
Sarah First, he 4
goes / went to the bank.
Michael And then?
Sarah Then, he 5
have / had a coffee and some food in
the café.
Michael 6 He ate / Did he eat a lot?
Sarah No, he only 7
eat / ate a sandwich.
Michael And 8 put he / did he put his feet on the table?
Sarah No! He 9
put / did put his coffee on the table!
Michael People say he has a
fantastic car.
Sarah I don’t know. He 10
took / take the bus!
Michael Oh!
3 Complete the questions.
1 A What did he ?
B He flew the plane.
2 A Where did they ?
B They went to the cinema.
3 A What Ethan and Neil ?
B They made some soup.
4 A What did he buy?
B He a car.
5 A What
she ?
B She didn’t say much.
Lesson 18
22.04 (23.04)
Journeys. Test
Lesson 17
21.04(22.04)
Refresh your memory
(Готуємося до контрольної роботи)
SB ex. 1-3, p. 96
ex.1- виберіть правильний варіант. Згадайте, що неправильні дієслова в питаннях та запереченнях в минулому часі вертаються в початкову форму. DID + V(0)
ex.2- поставте дієслово в форму минулого часу
ex.3- Утворіть питання за зразком . Згадайте наші таблиці. (В зошит!!!)
Lesson 16
15.04 (17.04)
Go to MEL platform to do the tasks
Lesson 14
14.04 (16.04)
Go to MEL platform to do the tasks
Lesson 13
13.04 (15.04)
Writing a story.
A travel Diary
What do you need to write a story? (Що потрібно для написання історії?)
-the plot (сюжет)
- the structure (структура):
1) Introduction- you present your storнy- its topic or main idea (Вступ-тема або основна ідея)
2) Main body- describing events, giving details. A new fact- new paragraph. (Основна частина- опис подій. Нова подія- новий параграф.)
3)Summary or conclusion -- your feelings about it(Заключна частина- підсумки, враження)
Student's Book- Ex 2,3, p. 95- Read the diary
ex.2- підбери підзаголовок до кожного параграфу.ex.3-Дай короткі відповіді (усно)ex.4-Розділи на параграфи
you will meet some new words:
Taj Mahal- Тадж Махал, найбільш відвідуване місце в Індії
the journey took- подорож зайняла...
amazed- вражені
guide- гід
Lesson 12
09.04 (10.04)
The Developmetp of Listening Comprehension Skills. ( Розвиток навичок аудіювання)
Go to MEL and do LISTENING tasks (Виконайте завдання LISTENING на MEL )
or ex.1-3, p.74( WB)(або відповідні вправи в зошиті)
Lesson 11
08.04 (09.04)
The Development of Reading Skills
(Розвиток навичок читання)
1) Have a look at new words:
expedition led by...- експедиція, проведена...
supersonic- надзвуковий
carried- перевозив
speed of sound-швидкість звуку
Murder on the Orient Express- "Вбивство у Східному Експресі"
2) Go to MEL and do the tasks
READING
ex.1- Read and choose an answer
ex.2- Listen and check
or (або )Reading tasks p.74( WB)
Lesson 10
06.04 (8.04- 6-а)
Past Simple: WH-questions
General questions- загальні запитання, що вимагають відповіді YES/NO, наприклад:
Did you eat sushi for breakfast? Did+ S+ V(0)
SPECIAL (WH-QUESTIONS)- спеціальні запитання, які утворюються за допомогою питальних слів:
Утворення:
What did you eat for breakfast? WH-?+did+S+V(0)
Спробуємо разом.
They went to the cinema yesterday.
Did they go to the cinema yesterday?(загальне запитання: Вони ходили в кіно вчора?)
Спеціальні:
What did they do yesterday?(Що вони робили вчора?)
Where did they go yesterday?(Куди вони зодили вчорв?)
When did they go to the cinema?(Коли вони ходили в кіно?)
Practical tasks are on MEL (практичні завдання на платформі MEL)
Grammar Reference.
Ex.1- встав правильне дієслово ф минулому часі
Ex.2- поміняй текст з теперішнього в минулий час, помінявши виділенеEx.3- вибери правильне питання
Lesson 9
03.04
Chatroom
Further Practice on MEL
Lesson 8
01.04
Further Practice on MEL
Учням для входу в систему потрібно перейти за посиланням: https://english-dashboard.pear son.com/login
(Перший раз заходити з комп’ютера!)
Та ввести свої персональні логін/username та password із jcj,bcnjuj gjdsljvktyyz
Lesson 6,7
27.03, 31.03
Past Simple of Irregular Verbs: Questions and Negative Form
(Минулий неозначентй час: питання та заперечна форма)
1) Watch the video to revise irregular verbs (Подивіться відео, повторіть неправильні дієслова)
2) Questions and negative form of Past Simple in schemes
(Питальна та заперечна форми минулого неозначеного часу у схемах)
Розповідна форма- беремо дієслово в формі минулого часу (правильне + закінчкення -ed, неправильне- V2 , тобто, друга колонка)
Заперечна форма- ставимо після підмета допоміжне дієслово did + not, основне дієслово вертаємо в початкову форму (назад до першої колонки)
В питаннях виносимо Did на перше місце
Пам'ятаємо!!! Дієслово ставиться в форму минулого часу лише в розровідних реченнях.
3) Practical part (Практична частина)
SB ex. 2,3, p. 93
посилання на аудіо
https://drive.google.com/open?id=1_GiIUSKlvW_u2_BGtNNFqGgqFm7vdhnj
WB ex.1,2, p. 73Lesson 5
25.03
Talking on the Phone. Listening Comprehension
(Розмова по телефону. Розвиток навичок аудіювання)
1)Listen and number (Послухай та впиши правильний номер)
Перейди за посиланням. Прослухай опис одягу та знайди номер відповідного зображення.
Далі- обери опцію FINISH, потім- SEND MY RESULTS TO THE TEACHER, впиши своє ім'я та клас, мою електронну адресу і результат прийде мені автоматично. Або ж скріншот/фото безпосередньо мені на пошту
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Clothes/Clothes_listen_and_number_sg7763xt
2) WBex. 1-4 p.72 Прослухайте треки 30, 31, 32 на диску до зошита
ex.1- прослухай та сполучи частини фраз
ex.2 - Прослухай та підкресли фрази із впр.1
ex.3- Дай короткі відповіді на запитання
ex.4- доповни
Lesson 4 (Урок 4)
23.03
Packing Things. Clothes. Introducing New Vocabulary.
(Пакування речей. Одяг. Введення лексики)
1)Choose the correct variant (Вибери правильний варіант)
2)Choose the best clothes for each season (Обери найкращий одяг для кожної пори року)
3) SB ex.1, 2, p.91
ex.2- запиши слова по категоріях
top half of the body- верхня половина тіла
bottom half of the body- нижня половина тіла
whole body- на все тіло
feet- ноги (ступні)
head and neck- голова та шия
Lesson 3 (Урок 3)
20.03
Past Simple of Irregular Verbs. (Минулий неозначений час неправильних дієслів)
Do the test to check the irregular verbs. (Всі завдання в інтерактивному режимі, лише мишка та клавіатура!)
Follow the link and do the test: https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Irregular_verbs/Irregular_Verbs_Cat_Song_Part_1_(out_of_3)_nx430tm
1) Number the pictures and fill in correct verbs to each picture (Пронумеруйте картинки, підберіть до кожної правильне дієслово в почанковій формі, напр. go, see, bring...)2)Write 3 forms of the verbs (Напишіть 3 форми дієслів)3) Join 3 forms (З'єднайте 3 форми )4)Write the missimg forms (Напишіть лише відсутні форми)
Увага ! Після завершення тесту натисніть Finish. Далі- 2 варіанта: натисни варіант Email my answers to the teacher , напиши в потрібних віконцях своє ім'я та прізвище. клас, мою електронну адресу. Я отримаю автоматично твій результат. Або ж Check my answers і тоді сам сфотографуй/зроби скріншот ф надішли мені на пошту самостійно.
Бажаю успіху!
____________________________________________
____________________________________________
Lesson 2(Урок 2)
18.03.2020
Means of Transport.
The Past Simple Tense.
(Види транспорту. Минулий неозначений час)
1) Revise the vocabulary. Play the game. Match the pictures with the words. (Повторюємо лексикую Пограй у гру. Сполучи слова з відповідними малюнками.)
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/ru/node/18107
2) Listening. (Аудіювання)
Listen to the song and purt the words in the game into the right order. ( Перейди за посиланням. Послухай пісню та постав слова в правильний порядок)
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/ru/songs/the-wheels-the-bus
3) Reading and speaking (Читання та усне мовлення) Choose the best variant.(Обери найкращий варіант)
Say (Скажи):
And what is your favourite kind of transpots? Why do you like it? (Який твій улюблений вид транспорту? Чому?)
What ways of travelling are the best for long trips? (Якими видами транспорту найкраще подорожувати на далекі відстані?)
Watch the cartoon and answer the question. (Подивись відео та дай відповідь)
Now do ex. 5, p. 89 (SB)
Grammar practice (Тренувальні вправи з граматики)
Learn the words, repeat the irregular verbs from the cartoons,do ex.4, p.69 (WB)
_________________________________________________________
Lesson 1(Урок 1)
16.03.2020
Що ми знаємо про минулий неозначений час
(The Past Simple Tense)?
Слова-підказки
Дієслово "бути"- особливе
Правильні дієслова утворюють форму минулого часу додаванням закінчення (e)d.
Неправильні слова - вчимо з форми. Для утворення The Past Simple Tense використовуємо дієслова з другої колонки таблиці.
Вчимо неправильні дієслова
Student's Book, p.127
Irregular Verbs (Неправильні дієслова)
These video fragments will help you learn irregular verbs
1) Listen and repeat (слухайте та повторюйте)
2) Turn the sound off and repeat (Вимкніть звук та повторюйте)
3) If you are sure you remember, listen to a verb, make a pause and write down the forms of each verbю Check the spelling. (Якщо ви впевнені, що запам'ятали, прослухайте форми дієслова, натисніть паузу, запишіть їх та перевірте написання)
https://www.youtube.com/watch?v=gWSESCNvf4k&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?v=18NlPMAiWXQ&feature=emb_logo
Помітили? Дієслова легко римуються.
Your turn (Твоя черга)
вивчіть дієслова з відео, спробуйте скласти власний віршик із дієслів в кінці підручника.( Student's Book, p.127)
__________________________________________________________
Food Verbs
Queen Mary's Doll House
https://www.youtube.com/watch?v=y7YjePpdXVQ
The British Royal Family
https://www.youtube.com/watch?v=0NT09aT6xQA
https://www.youtube.com/watch?v=_Opi-s_BYqk
Learn Grammar and Have Fun!!!
Holiday Postcards
Немає коментарів:
Дописати коментар