Навчаємося під час карантину
Lesson 20
22.05
What will you do tomorrow? (Що ти робитимеш завтра?)
Послухайте пісеньку та пригадайте , які улюблені заняття бувають.
https://www.youtube.com/watch?v=gH89yUhIAV0&feature=youtu.be
Сьогодні ми поговоримо про те, що будемо робити завтра. Для цього використовується МАЙБУТНІЙ час.
Перейдіть за посиланням та подивіться відео пояснення:
Виконай письмово WB ex.1, p.59 за зразком в таблиці.
Пограємо? Перейдіть за посиланням. Оберіть інтерактивний режим Дайте відповідь на запитання про те, що вміють робити рожева патнера (Pink Panter) та інші тваринки
Lesson 19
20.05
Любі дітки та шановні батьки! В контрольному тесті я не зможу оцінити роботу без імені та прізвища. Намагайтеся пройти з першої спроби. І не хвилюйтеся, ми вчимося, тренуємося. Це- важливий в майбутньому вид діяльності. Дякую за розуміння та нехай щастить!
Semester II Listening Test (аудіювання)
Уважно подивіться відео та послухайте . Потім перейдіть за посиланням join.naurok.ua та введіть запропонований нижче код.
посилання на відео
https://youtu.be/zjuge2W4t_c
Код доступу 3226754
Lesson 18
15.05
Semester Test II ( Reading)
Семестрова контрольна робота (читання)
Підписуємо роботу:
контрольна робота з англійської мови (читання)
за II cеместр
уч...класу
ПІБ
пропускаємо рядок і виконуємо завдання
1) Уважно прочитайте текст та знайдіть правильні картинки
Пишемо номер завдання і правильні цифри
2) Перегляньте текст вдруге. В завданні- 6 речень. Біля кожного ставимо T або F. Якщо речення відповідають тексту, пишемо T (true, правда). Якщо речення неправильні, ставимо F (fаlse, неправда)
3) В 3 завданні необхідно вибрати одне з двох дієслів Пишемо лише номер речення і обране слово.
Lesson 17
12.05
Semester Test II (Writing)
Семестрова контрольна робота (письмо)
Підписуємо роботу:
контрольна робота з англійської мови (письмо)
за II cеместр
уч...класу
ПІБ
пропускаємо рядок і виконуємо завдання
1 Look and write the time- Подивіться і напишіть час на годиннику.
Наприклад:It's half past ten. |
Речення ствердні- v
Речення заперечні- Х
3 Write the words in brackets into the Present Simple or Past Simple- Напишіть речення , вставте слова в дужках в форму теперішнього неозначеного або минулого неозначеного часу. Спочатку уважно прочитайте речення, подиться, дія відбувається зараз (часто , шноді, завжди) чи відбулась в минулому (вчора, минулого тижня...) . Якщо ви бачите знак питання в кінці речення і два пропуски, не забудьте в питання добавити допоміжне дієслово.
Впевнена, ви чудово впораєтеся!
Good Luck!
Free Time (Дозвілля)
Сьогодні вчимося говорити про минуле- те, де ми були раніше.
Подивіться відеоурок на цю тему. Слідкуй за ст.108-109 в підручнику
https://www.youtube.com/watch?v=RBvmO7NgUp0&feature=emb_logo
2) Watch the funny video and fill in the missing words. Choose INTERACTIVE MODE to do it.
23.03.2020
Example (зразок): This is my kitchen. It is big/small and light. There is a fridge, a....... in it. The fridge is next to the window. The cooker is opposite the fridge. The table is next to the cupboard. There are 4 chairs at the table.
Lesson 16
08.05
Free Time (Дозвілля)
Перейдіть за посиланням. Натисніть на значок аудіо, прослухайте назву хобі та сполучіть з потрібним малюнком.
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Free_Time_activities/Free_time_gy20091zd
А що ви любите робити? Ось, наприклад, про мене : I like reading books and playing the guitar. I don't like playing football.
Складіть власні речення за зразком.
Перейдіть за наступним посиланням та перегляньте відео урок з нашої нової теми. Зверніть увагу на нові слова, їх написання та вимову.
https://www.youtube.com/watch?v=-SlrcyDFIDk
Письмово: WB ex.1, p.58
Lesson 15
05.05
Узагальнення знань учнів з теми "My Working Day" (граматика)
3) Підготуй коротку розповідь прл свої минулі вихідні( My Last Weekend)
Запиши її на відео та надішли (хто вже виконував це завдання, знову непотрібно!!!)
Lesson 14
30.04
Систематизація знань з теми "My Working Day"(лексика)
Сьогодні ми проходимо тест з теми "Мій робочий день".
Відкрийте посилання та введіть код доступу. Бажаю успіху!
Lesson 13
28.04
Present and Past Simple (Порівняльна характеристика теперішнього та минулого неозначеного часу)
https://www.youtube.com/watch?v=gYrgocDamYU&list=PLE3s_FgFTO_L0COmeuinEJyjkN0lBuiMs&index=16
перейдіть за посиланням та подивіться відео урок, щоб перевірити себе.
Writing: WB ex.1, p. 55- заповни таблицю дієсловами в тнпнрішньому та минулому часі.
ex.1, p.56- викресли зайве слово в кожному рядку (підказка: воно має іншу часову форму, ніж решта)
Lesson 12
24.04
My Last Weekend (Мої минулі вихідні)
Поговоримо про минуле. Спеціально для вас я створила презентації про те, як ми міняємо дієслова, щоб утворити минулий час.
Отже, знайомтесь: правильні дієслова
А зараз- неправильні
PB ex. 1,2 p. 116- прочитай, що діти робили минулої неділі, дай відповіді YES/NO
Lesson 11
21.04
Today and Yesterday. (Вчора та сьогодні).
В минулому часі ми можемо говорити про все, що відбувалося або відбулося вчора (yesterday), минулого тижня (last week), минулого місяця (last month), минулого року тощо.
Ознайомтеся с презентацією та виконайте завдання з останнього слайду.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-today-and-yesterday-173552.html
PB ex.1, p.114- прочитай та порівняй
Lesson 10
16.04
Last Weekend. (Минулі вихідні.)
Послухай пісеньку та навчись питати: Where were you?- Де ти був?Where was he? - Де він був?Where was she?- Де вона була?Where were they?- Дуе вони буди?
https://www.youtube.com/watch?v=_EnEzA9baUY
А тепер- складніше. У тебе є 2 колонки. В першій- теперішній час(AM, IS, ARE), в другій-минулий( WAS, WERE). Впиши потріюні форми в завдання. Після закінчення натисни FINISH. Далі або: 1) або натисни CHECK та сфотографуй свій результат;2) Обери EMAIL MY ANSWERS TO THE TEACHER, впиши своє ім'я та мою електронну адресу, тоді твій результат попаде відразу до мене на пошту. Обіцяю, буде весело!
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Verb_to_be/Am_-_Is_-_Are-_Was_-_Were_jq21324vn
Письмово: WB ex.1, p.54
Lesson 9
13.04
Yesterday I was... (Вчора я був...)
Пограємося? Але спочатку пригадай табличку дієслова "бути в попередньому уроці."
А ще допоможе пісенька:
1) Перейди за посиланням. Вибери INTERACTIVE MODE (інтерактивний режим). Дивись уважно уривок мультика про зламану чарівну паличку. Тобі потрібно буде вписати was або were в речення.Не забудь , однина- WAS, множина-WERE. Якщо хочеш, можеш відправити мені скріншот з твоїм результатом. Хай щастить.
https://en.islcollective.com/video-lessons/was-and-were-broken-wand
Письмово: А тепер давай спробуємо виконати WB ex.1, p.53
Деякі речення треба буде заперечити: WAS+NOT= WASN'T
WERE+NOT= WEREN'T
Lesson 8
09.04
My Yesterday's Day (Мій вчорашній день)Сьогодні вчимося говорити про минуле- те, де ми були раніше.
Подивіться відеоурок на цю тему. Слідкуй за ст.108-109 в підручнику
https://www.youtube.com/watch?v=P-h-PJ-FZ24&list=PLE3s_FgFTO_L0COmeuinEJyjkN0lBuiMs&index=14
Отже, порівняй та запам'ятай форми дієслова бути в теперішньому та минулому часі.
Письмово WB ex.1,2, p. 52
Lesson 7
06.04
What time is it? ( Котра година?)
What time do you...?(О котрій годині ти...)
Let's repeat the time. (Повторимо час)1) Watch the video and roleplay (Подивись та інсценуй)(усно)2) Do SB ex.2, p. 102
What time do you...?
3) Listen and repeat (Послухай та повтори)
4) SB ex.4, p.104 - усноAsk and answer the questions (Утвори питання і дай відповіді)What time (When) do you......?- I .......(що роблю) at .........(о котрій годині)Напр.,What time do you have breakfast?- I have breakfast at half past seven.
Writing (Письмо)ex.1,p. 50-домалюй стрілочки до годинників, користуючись годинничком з попереднього уроку
Lesson 6 (Урок 6)
02.04
My Working Day (Мій робочий день)
Let's repeat the time. What time is it?(Котра година?)
Listen? repeat and practise
https://www.youtube.com/watch?v=RBvmO7NgUp0&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?time_continue=117&v=fq2tRfHu5s8&feature=emb_logo
Reading:(читання)
My day: https://www.youtube.com/watch?v=eUXkj6j6Ezw&feature=emb_logo
Reading:(читання)
SB ex.2, p. 102 - Read and match (Прочитай і сполучи)
Writing:(письмо)
WB ex.1, p.49- сполучи
ex.2, p. 49- заповни пропуски
Speaking: (усне мовлення)
What do you do in the morning? (Розкажи, що ти робиш вранці)
Lesson 5 (Урок 5) 30.03 Revision (Повторення)
1) Усно: Follow the link and watch the video. Do you like this house?Why? (Перейди за посиланням та подивись відео. Тобі подобається цей будинок? Чому?)
https://www.youtube.com/watch?v=vdcEbd5oaak
1) Answer the questions SB ex. 4,5, p.99 (Дайте відповіді на запитання) 2) Writing WB ex. 1,3, p.47 (впр.1-утвори словосполучення впр.3- допиши назви кімнат)
Lesson 4 (Урок 4)
26.03.2020
Duties at Home (Домашні обов'язки)
1) Watch the video presentation (Подивись відео презентацію.)
https://www.youtube.com/watch?v=0htbPLUU8xw
SB ex.1,2 , p. 99 Look and say what you do about the house. Start like this:
(Подивись і скажи що ти робиш по господарству. Почни за зразком)
I usually (always/ sometimes/never)...
2) Watch the funny video and fill in the missing words. Choose INTERACTIVE MODE to do it.
(Подивись кумедне відео і заповни пропуски. Для цього обери режим INTERACTIVE MODE)
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Household_objects/Objects_in_a_house_yk16085iy
3) Clean your room and check the list ( Прибери в кімнаті і перевір за списком)
Lesson 3 (Урок 3)
23.03.2020
In the Kitchen ( На кухні.)
Vocabulary Practice (робота із словами)
1) Play a game to revise the words (Пограй у гру, щоб повторити слова)
Find Topic 4. The Haunted House. (Знайди тему 4.)
2) Do ex.1, p. 96 (SB):
Name :a) objects mentioned in the game (Назви об'єкти, згадані у грі).
b) Where are these things in the room? (Знайди, де ці речі в кімнаті)
с) Where are the cats? Write 3 sentences. (Де знаходяться коти? Напиши 3 речення.)
Introducing new vocabulary (Введення нової лексики)
https://www.youtube.com/watch?v=jpAWKK0YS58
1) Follow the link and repeat the words.( Перейди за посиланням та повтори слова)
2) Circle the objects from the video, repeat their names. (Обведи назви предметів, які ти почув)
Grammar revision: Prepositions of place. (Граматичний матеріал. Прийменники місця)
Where are the objects in the kitchen? ( Де знаходяться предмети?)
Example:
The basket is on the table.- There is a basket on the table.
The glasses are in the cupboard. - There are glasses in the cupboard.
Vocabulary and grammar practice (Тренувальні вправи)
Cut the objects out and arrange them as in your kitchen (Виріж предмети і розташуй так, як на твоїй кухні)
4) Play a spinning game. Print the game (if you can).Put the spinner in the middle, spin and name the things (Гра. Якщо є можливість, роздрукуй , розташуй по центру спіннер, прокрути і назви те, на чому він зупинився) )
Writing (Письмо)
1)What do you have in the kitchen? Write down or record your answer and send me via email or Viber( А що є у тебе на кухні? Напиши свою розповідь або запиши на диктофон . Надішли мені на електронну пошту або по Вайберу)
Example (зразок): This is my kitchen. It is big/small and light. There is a fridge, a....... in it. The fridge is next to the window. The cooker is opposite the fridge. The table is next to the cupboard. There are 4 chairs at the table.
2) Find the names of the objects and write them down.Send me photo.(Знайдіть слова, що позначають ці предмети , обведіть або випишіть в зошит. Надішліть фото.)
___________________________
Lesson 2
19.03.2020
My Room. Prepositions of Place. (Моя кімната. Прийменники місця.)
1) Listen and memorise things in the house. {Послухайте і запам'ятайте назви речей в помешканні.
https://www.youtube.com/watch?v=sE2GEaQJrwc
2) And what have you got /haven't got in your house? Make up as many sentences as you can. ( А що ти маєш\не маєш вдома? Утвори якомога більше речень.) Можеш сфотографувати та відправити мені відповіді.
Prepositions of Place.
Прийменники місця.
1) Listen and repeat.
2) Answer the questions:
Where is your favourite toy?
Where is your bed?
https://www.youtube.com/watch?v=8F0NYBBKczM
Let's play a game.
Давай пограємо в гру,
Перейди за посиланням . Постав слова в правильний порядок. Не забудь сфотографувати і поділитися зі мною своїми результатами!
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/ru/grammar-practice/prepositions-place
Let's work with the Student's book!
Попрацюємо з підручником!
ex.4,p. 93
1) Fill in the gaps and read the text.(Прочитай текст, заповнюючи пропуски.)
2) Tell about your room(house) . You can send me the record if you want. (Розкажи про свою кімнату(квартиру). Можеш записати свою розповідь на диктофон та надіслати.
Writing (Письмо)
WB ex.1, p.44
___________________________________________
Lesson1
16.03.2020
House. Room. Flat. (Будинок. Квартира. Кімната.)
Watch and do (Подивись і зроби)
1) Watch the video and repeat the names of the rooms. (Подивіться відео та повторіть назви кімнат)
2) Watch again and say :The bee is in the.... (Подивіться знову та скажіть за зразком, де знаходиться бджола)
3) Turn the sound off and repeat your sentences. (Вимкніть звук повторіть свої речення)
Writing (Письмо)
Write down the names of the rooms you remember (Запишіть назви кімнат, яку ви запам'ятали)
5) Намалюйте план свого дому (своєї квартири)
Holidays
Easter Eggs Hunt
https://www.youtube.com/watch?v=0VvLjboPUrY
MY FAMILY TREE
School Subjects: Listen and repeat
https://www.youtube.com/watch?v=AnZxeX_8mVk
7 DAYS OF THE WEEK
MY SCHOOL THINGS
SEASONS and WEATHER
Немає коментарів:
Дописати коментар